zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Kadencja 2014 - 2018
Rada Powiatu w Poznaniu
III Sesja w dniu 29 maja 2024, godz. 10:00
w Starostwie Powiatowym w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, sala sesyjna (III piętro)
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Powiatu w Poznaniu
Lista obecności na posiedzeniu
Anna Ankiewicz
Nieobecna
Remigiusz Błachnio
Obecny
Paweł Bocian
Obecny
Jan Broda
Obecny
Dominika Buczkowska
Obecna
Piotr Burdajewicz
Obecny
Artur Chwiłkowski
Obecny
Waldemar Demuth
Obecny
Jarosław Dobrowolski
Obecny
Marzena Fiedler
Obecna
Tomasz Gintrowicz
Obecny
Marek Gola
Obecny
Jan Grabkowski
Nieobecny
Zbigniew Jankowski
Obecny
Paweł Jazy
Obecny
Anna Kabacińska
Obecna
Magdalena Kosakowska
Obecna
Tomasz Łubiński
Obecny
Przemysław Matuszak
Obecny
Elżbieta Nawrocka
Obecna
Armin Niewiadomski
Obecny
Jolanta Pankowska
Obecna
Honorata Przybylska
Obecna
Jacek Sommerfeld
Obecny
Andrzej Strażyński
Obecny
Łukasz Szał
Obecny
Seweryn Waligóra
Obecny
Mirosław Wieloch
Obecny
Mikołaj Witaszyk
Obecny
Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji.
zaproszenie (0,14MB)
2.
Stwierdzenie kworum.
3.
Przedstawienie porządku obrad.
Porządek obrad III sesji Rady Powiatu w Poznaniu w dniu 29 maja 2024 r. (0,19MB)
10:05
4.
Przyjęcie protokołu z II sesji Rady Powiatu w Poznaniu w dniu 17 maja 2024 r.
Protokół z II sesji Rady Powiatu w Poznaniu w dniu 17 maja 2024 (0,58MB)
Głosowanie jawne
(przyjęcia protokołu z II sesji Rady Powiatu w Poznaniu w dniu 17 maja...)
5.
Wręczenie Nagród Sportowych Powiatu Poznańskiego dla osób fizycznych za osiągnięte wyniki sportowe oraz nagród dla trenerów prowadzących szkolenie zawodników osiągających wysokie wyniki sportowe w międzynarodowym lub krajowym współzawodnictwie sportowym za rok 2023.
10:59
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr II/27/VII/2024 Rady Powiatu w Poznaniu z dnia 17 maja 2024 r. w sprawie powołania Wiceprzewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji – DRUK Nr 34.
pu druk nr 34 (0,25MB)
Głosowanie jawne
(projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr II/27/VII/2024 Rady Powia...)
11:02
7.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Poznaniu do końca roku 2024 – DRUK Nr 35.
pu druk nr 35 (0,27MB)
Głosowanie jawne
(projektu uchwały w sprawie przyjęcia planu kontroli Komisji Rewizyjnej...)
11:13
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Powiatu Poznańskiego na rok 2024 – DRUK Nr 36.
pu druk nr 36 uzasadnienie (2,3MB)
pu druk nr 36 (0,48MB)
zał nr 1 (0,56MB)
zał nr 1A (2,45MB)
zał nr 1B (0,53MB)
zał nr 2 (1,36MB)
zał nr 2A (1,57MB)
zał nr 2B (0,59MB)
zał nr 2E (0,43MB)
zał nr 3 (0,38MB)
zał nr 4 (0,31MB)
zał nr 6 (0,99MB)
zał nr 6B (0,65MB)
zał nr 7 (0,46MB)
zał nr 10 (0,16MB)
Głosowanie jawne
(projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu Powiatu Poznańskiego na rok...)
11:16
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Poznańskiego na lata 2024 - 2029 – DRUK Nr 37.
pu druk nr 37 objaśnienia (1,16MB)
pu druk nr 37 (0,17MB)
zał nr 1 WPF (1,32MB)
zał nr 2 WPF (2,31MB)
Głosowanie jawne
(projektu uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Pow...)
11:21
10.
Podjęcie uchwały w sprawie nadania statutu Domowi Pomocy Społecznej w Lisówkach – DRUK Nr 38.
pu druk nr 38 (0,29MB)
pu druk nr 38 załącznik (0,31MB)
Głosowanie jawne
(projektu uchwały w sprawie nadania statutu Domowi Pomocy Społecznej w...)
11:21
11.
Podjęcie uchwały w sprawie wysokości opłat za usługi wsparcia krótkoterminowego świadczonego przez Dom Pomocy Społecznej w Lisówkach - DRUK Nr 39.
pu druk nr 39 (0,33MB)
Głosowanie jawne
(projektu uchwały w sprawie wysokości opłat za usługi wsparcia krótkote...)
11:23
12.
Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Miastu i Gminie Kórnik prowadzenia zadania publicznego w zakresie zarządzania publiczną drogą powiatową nr 2472P – DRUK Nr 40.
pu druk nr 40 (0,48MB)
Głosowanie jawne
(projektu uchwały w sprawie powierzenia Miastu i Gminie Kórnik prowadze...)
11:24
13.
Sprawozdanie z pracy Zarządu Powiatu w Poznaniu.
11:25
14.
Interpelacje i zapytania Radnych oraz odpowiedzi.
11:30
15.
Wolne głosy, wnioski i informacje.
11:31
16.
Zamknięcie sesji.